Το Sensory & Messy Play ως μέσο παρέμβασης ανταποκρίνεται ως εξής:
Α) Ψυχολόγοι
- Διαχείριση Άγχους
- Διαχείριση Φοβιών
- Διαχείριση Συμπεριφορών (π.χ. επιθετικότητα)
- Ζητήματα Διατροφής
- Κοινωνικές Δεξιότητες
- Ενδυνάμωση
- Ενίσχυση Αυτοπεποίθησης
- Ανάπτυξη Στρατηγικών Μνήμης και Προσοχής
- Ενίσχυση Δεσμού (Βonding)
- Ψυχοεκπαίδευση
Β) Εργοθεραπευτές
- Λεπτή Κινητικότητα
- Αδρή Κινητικότητα
- Οπτικινητικός Συντονισμός
- Οπτικοχωρική Αντίληψη
- Αισθητηριακή Ανάπτυξη/Ολοκλήρωση
- Εκτελεστικές Λειτουργίες
- Κοινωνικές Δεξιότητες
- Μνήμη
Γ) Λογοθεραπευτές
- Λόγος (αντιληπτικός & εκφραστικός)
- Ομιλία
- Επικοινωνία (λεκτική & μη λεκτική)
- Φώνηση
- Ροή
- Μνήμη
Δ) Ειδικοί Παιδαγωγοί
- Γενικές Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσγραφία, Δυσαριθμησία, Δυσπραξία).
- Σύνδρομο Ελλειμματική Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ)
- Διάσπαση Προσοχής
- Αυτισμός και Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
- Εγκεφαλική Βλάβη και Νευρολογικής Φύσης Προβλήματα
- Αναπτυξιακή Καθυστέρηση
- Ψυχοσυναισθηματική Ανωριμότητα
- Διαταραχές Όρασης & Ακοής
- Διαχείριση Συμπεριφορών
- Κοινωνικό-Πολιτισμική Υστέρηση
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Sensory & Messy Play αποτελεί ένα εργαλείο που εντάσσεται στο πλαίσιο παρέμβασης του κάθε επαγγελματία-ειδικού, δεν αποτελεί ανεξάρτητο μέρος αυτής, αποτελώντας έτσι αναπόσπαστο κομμάτι του ήδη θεωρητικού καταρτισμένου πλαισίου του κάθε επαγγελματία-ειδικού, καθιστώντας το υπόβαθρο του επαγγελματία-ειδικού αναγκαίο για την ενσωμάτωση αυτής της μεθόδου στην κλινική του πράξη.